Leasing Ferrari Portofino, 4-letniego. Co jakiś czas pomagamy w leasingu luksusowych, sportowych samochodów. Poniższa historia jest dobrym przykładem na to, że można dostać leasing w euro na znaczną kwotę pomimo braku przychodów w tej walucie.

leasing ferrari

Leasing Ferrari Portofino

Tym razem odezwał się do nas przedsiębiorca zainteresowany leasingiem 4-letniego Ferrari Porftofino za 860 tys. zł netto.

Interesował go leasing w euro. Oczekiwane warunki:

  • 10-15% opłaty wstępnej
  • 5 lat
  • wykup 30%.

Jak sam powiedział: „Nie mam na razie przychodów w euro, ale mogę je generować w trakcie umowy. Mam możliwość podpisania umowy z dotychczasowym kontrahentem w tej walucie.”

Wcześniej starał się o leasing u swojego dotychczasowego leasingodawcy. Otrzymał zgodę, ale na leasing w złotych. A w tym czasie leasing w PLN był 2 razy droższy od leasingu w euro.  Przy tej cenie zakupu robiło to ogromną różnicę.

Ponadto leasingodawca oczekiwał minimum 20% wkładu własnego. Klient postanowił więc poszukać alternatywy i tak trafił na nasz tekst o leasingu w euro. Po jego lekturze zlecił nam zajęcie się sprawą.

Organizowanie leasingu na Ferrari

Na początku wyselekcjonowaliśmy firmy leasingowe, które mogły podołać zadaniu, czyli udzielić leasingu na Ferrari w euro pomimo braku przychodów w tej walucie.

Następnie wskazaliśmy najlepszą ofertę i skompletowaliśmy dokumenty. Wśród nich również oświadczenie o planowanych przychodach w euro po uruchomieniu leasingu.

Po 2 dniach uzyskaliśmy zgodę na udzielenie leasingu z wpłatą 15%, pod warunkiem, że wycena potwierdzi wartość Ferrari. Warto nadmienić, że wycena jest standardowym wymogiem w leasingu używanych przedmiotów. Rzeczoznawca potwierdził, że samochód jest wart swojej ceny.

Nie było więc przeszkód do zawarcia umowy leasingu.

leasing ferari

Leasing Ferrari – ubezpieczenie i spread

Były jeszcze 2 istotne czynniki ściśle związane z leasingiem Ferrari – koszty ubezpieczenia i koszty przewalutowania.

Sprzedawca samochodu początkowo planował wystawić fakturę w PLN, ale po rozmowie z Klientem zaoferował przewalutowanie na euro po kursie 5 groszy powyżej kursu średniego NBP.

Zaproponowaliśmy kurs negocjowany leasingodawcy – 3 grosze powyżej kursu średniego NBP. Ostatecznie wynegocjowaliśmy przewalutowanie po kursie 2,5 grosza powyżej kursu średniego NBP.

To przełożyło się na blisko 5 tys. euro oszczędności (2 raty leasingu gratis). Sprzedawca wystawił fakturę w złotówkach, a leasingodawca przewalutował na euro.

Ważne były także koszty ubezpieczenia komunikacyjnego. Zależą m. in. od rodzaju i wartości pojazdu, a także formy prowadzonej działalności i (w przypadku JDG) posiadanych zniżek.

Standardowa oferta od wartości netto + 50% VAT kosztowała około 35 tys. zł. Po uzyskaniu dodatkowych zniżek i deklaracji montażu GPS, jako dodatkowego zabezpieczenia antykradzieżowego, obniżyliśmy koszt ubezpieczenia Ferrari najpierw do 26 tys. zł, a ostatecznie do 23 tys. zł.

Finalnie klient zawarł z naszą pomocą umowę leasingu Ferrari na korzystnych warunkach. Nie zdecydował się na indywidualne tablice rejestracyjne.

.

Leasing na samochód – oferta Leason

Szukasz dobrej oferty leasingu na samochód?

W takim razie czekamy na Twój kontakt.

Nasza oferta:

Leasing samochodów

Doradztwo leasingowe – aby zmaksymalizować odliczenia podatkowe z leasingu

Ubezpieczenia komunikacyjne OC AC NNW.

Ponadto oferujemy:

Leasing maszyn

Leasing urządzeń

.

Wpisy powiązane tematycznie:

Leasing samochodów premium

Leasing Porsche Cayman GTS (case study)

Leasing w działalności jednoosobowej

Leasing w spółce zoo

Leasing w CIT estońskim

Poprzedni post

Wykup z leasingu dla lekarzy i nievatowców a sprzedaż samochodu